Stopmotion

Cute Stopmotion Animation about the Wild West with Legos.

Arne Verschorre

Voor het maken van deze stopmotion video zijn er vele ideeën gepasseerd waarvan ik er een paar heb moeten verwerpen wegen het niet te kunnen verwezenlijken. Uiteindelijk ben ik dan toch op een goed idee gekomen om Lego te animeren. Met mijn origineel idee om een scene uit de film(The Lone Ranger) kon ik niet verder doen, want er was geen enkele scene in de film waarin de combinatie van mannetjes en huizen samen kwamen die in het Lego pakket zaten. Hierdoor heb ik dan een eigen verhaaltje in elkaar gestopt.

Bij het nemen van de foto’s had ik in het begin wat problemen met het vinden van een goed belichting, eens dit opgelost was kon ik beginnen met foto’s nemen. Bij sommige scene’s was het wel moeilijk om het fototoestel op dezelfde plaat te houden omdat ik daarbij geen statief kon gebruiken. Bij het naderen van het einde van…

View original post 130 more words

Share your ideas, favorite sites, or favorite art related technology here.

